Los bericht bekijken
Oud 22 november 2022, 15:34   #34
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowlandlion Bekijk bericht
Allereerst complimenten voor de goede kwaliteit foto's! Alleen op deze manier kun je een resultaat goed bekijken en vergelijken.



Ik ben zelf ook niet geheel tevreden met voornamelijk mijn dichtheid. Ik gebruik een donkere droogshampoo (kwam ik op via Youtube als goedkoop alternatief voor fibers) en daarna Nivea wax op aanraden van een mede-forumlid.

Ik hield het haar ook kort vanwege dezelfde reden als jij. Echter heb ik het nu alsnog laten groeien (circa 8 weken) en merk dat ik hierdoor meer lengte heb en daarmee meer kan bedekken. Lastige fase om door te gaan maar intussen ben ik blij met meer lengte. Door de combinatie met de juiste producten (zie hiervoor) oogt het haar veel voller. Had ik dit verwacht na mijn haartransplantatie? Nee.

Zelf maakte ik de meeste progressie tussen maand 9 en 10. Dus dat het een proces van lange adem kan zijn, kan ik bevestigen. Echter zie ik veelal bij de meest succesvolle resultaten dat dit resultaat na een maand of 9 al behoorlijk behaald is.
Eens, en bedankt voor de bemoedigende woorden. Het klopt dat per persoon de progressie verschilt, dus even volhouden. Ik ga nog eens wat proberen en vooral nog even afwachten, kijken wat er nog komt!
brianb87 is offline   Met citaat reageren