Los bericht bekijken
Oud 23 november 2022, 12:42   #1
Sandra0496
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Haarwerk tapebevestiging: ervaringen van vrouwen

Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier en ik ben op zoek naar dames (heren kunnen ook reageren die een gedeeltelijk haarwerk dragen met tape bevestiging.

Ik ben 45 jaar en ik heb al sinds mijn tienerjaren last van AAG. Tot nu toe kon ik mijn haar redelijk mooi krijgen met hulp van Toppik. Maar nu begint het toch echt wel dun te worden.

Ik heb in de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar verschillende haarwerken en voor beste resultaat kom ik uit op maathaarwerk, echt europees haar, met haren die ‘injected zijn’ = geen knoopjes zichtbaar, en tapebevestiging (lijmen is voor mij geen optie).

Ik heb nooit een “kapsel” gehad, mijn haar was altijd schouder lengte, scheiding midden of iets aan de zijkant, licht golvend, in de lucht laten drogen. Dat wil ik ook zo houden.

Wat ik graag zou willen weten van andere dames: Wat doet het met je om jezelf in de spiegel te zien met half geschoren hoofd? Daar zit ik namelijk erg tegen op te kijken.
Is het heel lastig om een haarwerk getaped te krijgen op je hoofd, vooral met lang haar? Denk dat het elke keer best wel een klus is? Hoe lang zijn jullie mee bezig?
Als je de beste van het beste kiest is het echt onzichtbaar?
Hier hangt ook een prijskaartje aan, ik zou met dit haarwerk ook altijd slapen en alles mee doen, hoe lang gaat die dan mee, ik bedoel hebben we het over aantal maanden of toch een of twee jaar?

Ik hoor heel graag jullie ervaringen! Het zou mij echt enorm helpen.

Groetjes,
Sandra
Sandra0496 is offline   Met citaat reageren