Los bericht bekijken
Oud 24 november 2022, 12:28   #38
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Ik hoop natuurlijk toch dat het nog goedkomt bij je, zo ook bij mij zelf want ik zit in hetzelfde schuitje als jou.

ik ben dan ook heel benieuwd wat je nog gaat proberen?

ik gebruik zelf al maanden minoxidil. hiermee ben ik begonnen op 2 en halve week na mijn transplantatie en sinds kort doe ik ook aan dermarollen voor betere opname van minoxidil in de hoofdhuid etc. tot nu toe heeft dit (nog) geen enkel effect om de haargroei van de transplantatie te bevorderen. . ook slik ik dagelijks al ruim voor mijn transplantatie allerlei supplementen gericht op het haar. het einige wat ik merk is dat mijn nog bestaande haar nauwelijks meer uitvalt maar groei komt er niet bij.
was meer een algemene verwoording met wat jij ook benoemd zoals die dermaroller e.d.
Met zaken slikken voel ik weinig voor.

Maar ik blijf het beetje vaag vinden, als ik naar mn fotos van vers erna kijk lijk het toch aardig geplant. De voorste zone zie ik dat nu ook wel terug, maar naar zone 2/3 dan idd minder. Zullen dan wel vooraan de meeste multigrafts gezet hebben en naar achteren toe enkele grafts, daardoor krijg je die verhouding?
Ik snap dan niet hoe mensen kunnen zeggen dat er grafts ''verdwenen'' zijn, en je die dan definitief kwijt bent.
Maar goed, dat wekte nogal wat discussie op...

Ik ben verder gewoon wel content met het vooraanzicht... en dat was ook zo besproken. Dat naar achteren toe minder is en zou zijn is bekend, maar als je met de kaalheid van tevoren vergelijkt vind ik het zeker een vooruitgang.
brianb87 is offline   Met citaat reageren