Los bericht bekijken
Oud 24 november 2022, 17:36   #41
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
Ik snap dan niet hoe mensen kunnen zeggen dat er grafts ''verdwenen'' zijn, en je die dan definitief kwijt bent

Dat zit namelijk zo . als grafts te beschadigd raken bij het oogsten dan produceren die geen haren meer. het haarzakje is dan om zeep geholpen.

bij grof en snel eruit boren van de grafts heb je grote kans dat dit gebeurd. ik ben van mening dat Turkse klinieken hier sterk een handje van hebben .
(zelf ondervonden)

ze verplaatsen volgens mij express veel grafts omdat ze de helft beschadigen en op een slechte dag nog meer. zo hoeven ze minder nauwkeurig te werk te gaan. en dit past precies bij het ongeschoolde personeel die de behandeling uitvoert. bv die arts van Fuegenix levert met minder grafts nog betere resultaten dan goedkope Turkse klinieken omdat bij hem wel alle grafts overleven. die gaat dus zorgvuldiger te werk. want het is de arts die het resultaat maakt. als je dan op eindcontrole komt en er is weinig resultaat dan zeggen ze gewoon doodleuk dat je hoofd niet alles heeft doorgelaten of verzinnen wat anders zodat het altijd aan jou ligt.
hairry is offline   Met citaat reageren