Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2004, 16:35   #95
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Picaroon
Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje, waarop ik op deze site nog geen antwoord heb gevonden. Een maand of vier geleden heb ik een galeatomie gehad, waarvan de effecten na zo'n drie, vier maanden merkbaar moesten zijn.

Haaruitval zou stoppen en de kwaliteit van het haar zou verbeteren. Over het eerste kan ik inmiddels (nog) niet zoveel zeggen. Met mijn sinds drie weken gemillimeterde kop is dat vrij moeilijk te zien... In de kwaliteit - d.w.z. dikker haar en minder droge, schilferige huid - heb ik nog geen verbetering gemerkt: nog steeds droge huid en schilfers als gevolg waarvan ik constant over m'n kop zit te wrijven.

Gezien deze omstandigheden ban ik van plan een middel uit te proberen. Na wat gelezen te hebben hier op het forum, zat ik te denken aan dutasteride. Een krachig middel, waarop relatief veel positieve reacties te lezen staan.

Mijn vraag is nu: heeft het nog zin om na die galeatomie (losmaken vlies, omleiden aderen) aan de duta te gaan? Of hangt de werking van duta af van lichaamsfuncties die door de galeatomie zijn "verstoord"?

Alvast bedankt voor jullie reacties...

P.S. Oh ja, kalend ben ik vooral aan de voorkant (inhammen)
Thread gestart door Picaroon samengevoegd met al bestaande thread over onderbinding/galeatomie.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren