Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2008, 20:20   #69
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Hoe zit het met je zaak en je tante??
Sorry dat ik nu pas weer iets laat horen, maar ben de afgelopen dagen erg druk geweest met werken.

Mijn moeder heeft gisteren een papiertje gevonden en gisteren aan mijn tante gegeven.

Het is trouwens geen superuitgebreid papiertje, maar meer iets met de prijs van de 1ste behandeling erop en de maximale prijs voor een 2 de behandeling erbij en mijn handtekening voor akkoord erbij. Ik kan mij wel herinneren dat LA meerdere papieren hiervan heeft, maar volgens mij heb ik die kopietjes niet. Wel heb ik nog wat papieren van de levenslange groeigarantie, de behandelingsdatum, de aanwijzingen voor voor en na de behandeling, en de faktuur hiervan.

Ben trouwens ook de foto's kwijt met daarop de vorderingen van mijn haargroei vanaf 2000, zowel mijn vader als moeder hebben deze nog steeds niet gevonden...het zou kunnen zijn dat daar die andere uitgebreide papieren ook bij zitten. Maar mijn tante ga ik NU pagina's van de website van LA toesturen, en als ik daar een reactie op krijg post ik die gelijk.
vin79 is offline   Met citaat reageren