Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2012, 10:23   #3
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Nee whey shakes zijn niet slecht voor je haar. Jij neemt er wel relatief veel, maar als je daarnaast kwalitatief goed eet en niet te veel calorieeen binnenkrijgt moet het geen probleem zijn. Je dieet ziet er redelijk gezond uit, maar denk er wel aan dat je genoeg afwisselt.

Probeer ook eens anders fruit, bak eens een een eitje ipv boterhammen etc. Ik neem aan dat je bij je avond-eten genoeg groente eet?

Over het algemeen heerst hier de mening dat dieet niet tot nauwlijks invloed zal hebben op je haaruitval... Maar, gezonde haren zullen eerder groeien op een gezond lichaam. Ik denk dat er zeker wel invloed kan zijn, en als je echt een streng regime wilt volgen je je dieet hier dus ook op moet aanpassen. Wat je dan precies wel en niet zou moeten eten, is helaas niet zo duidelijk. Veel kwart zou in theorie slecht zijn voor je haar, maar je moet er niet te hard aan wegen.

Je huidige dieet is prima. Wissel af en toe wat af en maak je vooral GEEN ZORGEN, dat is het beste voor je haar
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren