Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2007, 19:53   #6
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Een beetje dezelfde claims als de Hairbeam van Versacchi dus. Ik vind het jammer dat er geen duidelijke info bestaat over het effect van verschillende sterktes lasers. Het was mooi geweest als Hairmax de FDA-studie had uitgevoerd met verschillende soorten lasers om het verschil te kunnen zien, net zoals studies met bijv. fina en duta ook met verschillende sterktes gebeurt. Nu weten we dus niet of een sterkere laser beter is of juist niet.
Het verhaal is volgens mij veel simpeler dan de meeste haarlaser producenten ons willen doen geloven. Ik heb me wel eens laten uitleggen dat de maximale output voor laser in de VS 5 miliwatt is. Sterker mag niet. Je ziet ook dat de meeste sterke apparaten die 5 mw ook gebruiken. Behalve de HM Lasercomb, die is lichter. Ergens tussen de 2 en de 4 mw.

Ik denk dat de meeste fabrikanten zoals Gaunitz en Aculas de consument zand in de ogen strooien door in hun uitleg en argumentatie over hun eigen apparaat veel cijfers en technische termen te gebruiken. Juist dordat er ook amper onderzoek naar gedaan is, kunnen de fabrikanten vanalles claimen. Uiteindelijk zullen de meeste lasers niet veel verschillen. De amazinglasercomb (verreweg de goedkoopste), heeft ook 5mw output.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren