Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2007, 21:42   #889
MikeSpike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2004
Berichten: 119
Even een quick update van mij dan maar.

Ben nu precies 6 maanden bezig. Duta lijkt bij mij niet beter of slechter aan te slaan als finasteride (propecia) wat ik precies anderhalf jaar heb gebruikt.
  • Geen echte shedding. Heb vrij constante haaruitval..
  • Haaruitval is over de gehele scalp. Lijk dus evenveel haarverlies aan de zij-en achterkant te hebben als op de bovenkant. Merk trouwens niet dat het aan de zijkant of achterkant echt dunner wordt. Erg diffuus..
  • Erg dun over de gehele scalp, alleen wordt mijn rechterkant veel dunner dan de rest. Rechterinham, die vooralsnog beter was als mijn linker, begint zich nu stevig uit te dunnen.
  • Haarlijn is niet echt achteruitgegaan..
  • Kruin gaat achteruit
  • Compleet geen bijwerkingen, whatsoever.
Het is dat het voor mij gratis is, anders had ik als arma student allang gestopt. Zie het somber in en weet niet of ik moet doorzetten naar een jaar gebruik..
__________________
Sinds 8 Februari 2005 aan de finasteride. Op 20 augustus 2006, na zo'n 1,5 jaar, gestopt vanwege ontevreden resultaten (kaalheid zette door en de lichte shedding bleek permanent).

Gebruik minoxidil op de kruin sinds einds 2005, maar ook dit lijkt niet te werken. Lijkt zelfs eerder tegen te werken dan mee. Zelfde geld voor de rooscure.

Sinds 20 augustus aan de avordart 0.5mg..
MikeSpike is offline   Met citaat reageren