Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2015, 12:03   #12
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Bij mij zou het gaan om een 2.000 grafts volgens de schatting van dr. Eberson. Persoonlijk had ik verwacht dat het maximaal om een 1.500 grafts zou gaan als ik mijn haarverlies vergeleek met foto's en ervaringen van anderen, maar goed... de dokter zal wel weten waarover hij spreekt .

Toch denk ik nog altijd dat 2.000 echt bedoeld zou zijn om een perfect rechte haarlijn te creëren, wat ik nu ook niet meteen wil aangezien ik dat zelfs niet had op mijn 16 jaar. Dat zou erg onnatuurlijk overkomen bij mij.

Nog een vraagje... Klopt mijn volgende veronderstelling: als je kiest voor een haartransplantatie bij dokters als Eberson, Feriduni, Bisanga (om enkele voorbeelden te noemen) dan weet je dat de haartransplantatie door hen gedaan wordt en kan je met 100% zekerheid rekenen op hun deskundigheid. Als je bijvoorbeeld kiest voor instellingen als Prohair, Transhair, etc. kan je haartransplantatie door verschillende dokters gedaan worden en weet je niet op voorhand of het om een arts gaat met beperkte ervaring of heel veel ervaring?

Indien deze veronderstelling zou kloppen, hoe gebeurt dit dan in het tweede geval? Ik besef natuurlijk wel dat je exact weet wie je haartransplantatie zal doen voor de ingreep gebeurt, maar op het moment van contact nemen en bij het inplannen van een eerste consultatie wordt er dan gewoon een arts aangewezen van die bepaalde kliniek die dan uiteindelijk jouw haartransplantatie zal doen, of heb je zelf de keuze en wordt de prijs bijvoorbeeld mede bepaald door de ervaring van de dokter, bekijken die klinieken intern wie het meest geschikt is voor de haartransplantatie in kwestie afhankelijk van aantal grafts, methode, etc?

Of ben ik gewoon helemaal fout en draaien die haarklinieken zoals Prohair en dergelijke ook voornamelijk om 1 dokter met een team van assistenten?
grsuy is offline   Met citaat reageren