Los bericht bekijken
Oud 16 april 2019, 22:06   #826
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ProfessorKaal Bekijk bericht
Ik gebruik het pas sinds enkele dagen maar ik moet zeggen dat mijn haar nu al steviger aanvoelt en oogt, kan wel placebo zijn natuurlijk Ik gebruik wel slechts 75mg RU op een 3ml Minox, wat voldoende is om mijn kalende plekken van lotion te voorzien. Kan je zeggen dat RU beter werkt dan Finasteride/Dutasteride? En op vlak van bijwerkingen ooit problemen gehad? Ik ben tamelijk gevoelig aan Minoxidil en voel me vaak vermoeid maar in combinatie met RU lijkt het niet per se alsof de bijwerkingen versterkt worden. Tot hiertoe ben ik dus positief verrast.
Misschien is het de Minoxidil (met RU) die als een soort hairstylingsproduct werkt? Want na een paar dagen kan een haar natuurlijk niet dikker of steviger zijn. Of RU beter werkt kan ik niet zeggen. Ik had tig jaar geleden zeer goede resultaten met Finasteride en later Dutasteride. Ben eigenlijk RU gaan gebruiken naast de Dutasteride nu omdat Dutasteride bij mij niet meer het effect heeft van toen. Ik gebruik nu dus beiden. Heb nooit last gehad van bijwerkingen of iets van de RU. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ook niet snel bijwerkingen heb van medicijnen. Maar hoeveel ml van de Minox-RU mix gebruik je per dag dan? 3 ml per dag? 2x per dag smeren is in ieder geval wel beter als 1x
Reet is offline   Met citaat reageren