Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2019, 22:50   #7
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Haha wat grappig Lectamindose,


8 posts en al weten hoe de gehele haarindustrie van binnen en buiten werkt en kost?

Het is niet door het aantal geschreven posts dat je iets bijleert: ik zie het verband hiermee echt niet.

Ik heb beroepshalve veel contact met de medische wereld, weliswaar in België, maar toch.

Ik zie dat je het nog niet begrepen hebt en dat je iemand zijn verhaal gewoon moet laten plaatsten zonder meteen op de persoon aan te vallen.

Dat verhaal klinkt nogal bijzonder promoachtig. Het is allemaal geweldig en bijna te mooi om waar te zijn.

En volgende leerpunten voor jouw:

Jou, JOUW is bezittenlijk voornaamwoord.

-alopecia androgenetica is geen specifieke ziekte maar een erfelijke aandoening/term die wordt gebruikt als algemene benaming voor haaruitval bij mannen.

Volgens de US National Library of medicine: Androgenetic alopecia is a common form of hair loss in both men and women. In men, this condition is also known as male-pattern baldness.

Androgenetic alopecia in men has been associated with several other medical conditions including coronary heart disease and enlargement of the prostate. Additionally, prostate cancer, disorders of insulin resistance (such as diabetes and obesity), and high blood pressure (hypertension) have been related to androgenetic alopecia.

Lijkt me dus nog niet zo onschuldig te zijn. Zie ook de beziging van het woord "condition" ofwel aandoening. Het is mijns inziens niet te vergelijken met pakweg rimpels die wel horen bij het verouderingsproces door wijziging van de collageenlevels enzo meer.

Erfelijkheid zegt niets over het pathologische karakter. Er zijn ziektes genoeg die voorkomen in het genoom en zodoende uitwerking kennen.


-Wat weet jij van de kosten van een kliniek? Ooit al een ziekenhuis gewerkt of heb je toevallig connecties zelf met een haarkliniek? Priveklinieken zijn duurder in NL/BE dan in Turkije! Heeft te maken met loonkosten arts/ paramedici/ huur/ belasting / verzekeringen / producten etc.

Wat priveklinieken heb ik goede contacten met 1. Er wordt daar flink gecashed. Huur (of aankoop) is een aftrekbare of afschrijfbare kost, evenals verzekeringen en producten. De producten die gebruikt worden, worden betaald door de klant. Zoals gezegd: bvb tandartsen moeten kunnen werken op een tiende van een millimeter. Een tandartsstoel kost ook richting de 100.000 euro en dan worden de talrijke boortjes, curing light, RX-arm nog niet gerekend waardoor een kabinet voor een tandarts inclusief verdeelde personeelskost ook een flink bedrag kost. Daar houdt de overheid echter een oogje in het zeil daar deze instaat voor de terugbetaling.

8000 euro: wees er maar zeker van dat daar flink wordt aan verdiend. Dat mag best, hoor, voor mijn part vroegen ze hem 80,000 euro. Maar er moet dan wel een meerwaarde in zitten.

Als ik het forum overloop, dan zie ik dat de meningen verdeeld zijn. Niet noodzakelijk slecht, maar eerder zozo tot zeer goed.


-Misschien eerst maar eens goed inlezen hier en een keertje Joe Tillman op youtube bekijken.

Ik ben mij zeer goed aan het inlezen over haaruitval en ontdek elke dag nog iets nieuws. Dit eigenste supra vermelde verhaal lijkt me teveel op PR lijken.



Zo dat moest ook maar weer eruit na lang weggeweest te zijn hier op het forum. Maar ben weer terug.

Laatst gewijzigd door Lectamindose; 11 mei 2019 om 22:59
Lectamindose is offline   Met citaat reageren