Los bericht bekijken
Oud 11 september 2019, 19:02   #2
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgulsblade Bekijk bericht
Beste allen,

Ik heb 4 jaar geleden een haartransplantatie van 2300 grafts ondergaan, Deze transplantatie was ook uitgevoerd bij veldhoven clinics en ik heb er veel plezier van ondervonden. Helaas is de rest van mijn originele haren weggevallen en vond ik het tijd voor een tweede haartransplantatie.

Tevens is er toen een groot gedeelte van mijn hoofd bedekt, wat ten koste ging van de haardichtheid.

Ik heb zojuist mijn 1e haartransplantatie sessie gehad bij veldhoven clinic (3000+ grafts over 2 dagen). Het viel in elk geval 100% mee!

In de morgen hebben we gekeken naar de verdeling van de grafts en zijn tot de conclusie gekomen dat het kaalheidsoppervlakt zeer groot is. Vandaar dat we besloten hebben om alleen door te gaan tot het begin van het kruin en een grotere focus op het frontaal 1/3 deel van mijn hoofd te leggen (alle extra grafts - als deze er zijn - gaan tevens ook in het frontaal deel).

Bij deze de eerste foto's, ook van voor de transplantatie. Ik zal morgen een tweede update geven.
Ziet er goed uit zover. Lijkt mij toch wel pittig wanneer je ligt te wachten op de tweede dag, terwijl dag een natuurlijk ook al best een ingreep was.

Wat ik mij trouwens afvraag en jij kan het weten. Is of er ook getransplanteerde haren van 4 jaar geleden zijn uitgevallen? Overal wordt er gezegd dat getransplanteerde haren nooit meer uitvallen, maar ik zie soms( Zeker van FUTbehandelingen) wel andere foto's.

Ik heb begin van het haar een HT gedaan en had een goede norwood 6. Dus er is bijna geen eigen haar dat nog kan uitvallen en daarom ben ik benieuwd hoelang het getransplanteerde haar stand houdt.
michael1606 is offline   Met citaat reageren