Los bericht bekijken
Oud 12 september 2019, 06:40   #7
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Dank jullie wel voor de reacties en vriendelijke woorden!

@ Michael/Inesmoll: Ja, ik moet zeggen dat ik op dit moment geen last of pijn heb en zelf nog een beetje heb kunnen slapen, dat is natuurlijk wel mooi meegenomen. Naar mijn mening zijn mijn native hair uitgevallen. Nu heb ik mijn haargroepen op de voor-operatie foto niet geteld maar denk dat ze wel aardig in de buurt van 2000+ komen, tevens zijn deze van goede kwaliteit en dik. Met die 2300 grafts hebben ze toendertijd een groot gedeelte van een NW6 oppervla behandeled, vandaar dat het niet de meest dichte haartransplantatie is. Het is immers een groot oppervlak, als je bedenkt dat de breedte van mijn bovenhooft al 15 cm is.

@ themen: Dankjewel voor je vriendelijke woorden en de links naar mijn oudere topics! Het is inderdaad weer een tijdje geleden . Ik ben van mening dat de minoxidil mij toendertijd extreem goed geholpen heeft naast de haartransplantatie. Voordat ik aan mijn eerste haartransplantatie begon ben ik korte tijd diffuus kaalgeworden. Ik denk dan ook dat de minxoidil veel van die haartjes nog een boost heeft kunnen geven en dat het mede daardoor zo vol uitzag. Na het stoppen/wisselen van minxodil heb ik dan ook een enorme shedding 'from hell' gehad en ben ik veel verloren. Er blevene echter toch flink wat sterke dikke haren over, en dit zijn naar mijn mening de getransplanteerde grafts van de eerste keer. Een NW6 patroon is dan ook helaas een heel groot oppervlak

Laatst gewijzigd door morgulsblade; 12 september 2019 om 06:57
morgulsblade is offline   Met citaat reageren