Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2020, 10:04   #13
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Goedemorgen!
Klapz, thanks voor je antwoorden man, heb weer wat bijgeleerd! Vooral fijn om te horen dat sommige getransplanteerde haren blijven zitten en dat ze zelfs kunnen groeien, hetzij met een soort pauze fase. Heb dit wel eens eerder gelezen op dit forum, maar was er wat sceptisch over. Garanties heb ik niet, maar toch het geeft mij een wat beter gevoel. Je hebt trouwens denk ik ook wel gelijk over de hoeveelheid getransplanteerde haren die er nog zitten, t lijkt veel meer, maar waarschijnlijk is er al veel uitgevallen, probeer t te zien op foto's maar dit is toch lastiger dan je denkt.

Ja ik ben net als jullie benieuwd over hoe t uiteindelijk gaat uitpakken op de Temple point. Maargoed nu zat er bijna geen haar ivm het alopecia plekje, dus in mijn opinie wordt het al beter dan het was. De term is trouwens: alopecia triangularis congenita. Interessant om te weten is dat dit ook in mijn familie voor komt. Ik heb mij wel ingelezen en heb gelezen uit onderzoeken dat dit goed te behandelen is met een FUE, door die redenen heb ik het mee laten pakken in de behandeling.

Verder heb ik nu aan het nadenken om misschien nog een PRP behandeling te doen, of evt. nog een speciale Shampoo te kopen. Ik ga mij hier nog even in verdiepen, maar als jullie advies hebben hoor ik t graag!
Haarklaas is offline   Met citaat reageren