Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2020, 15:32   #53
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Ik voel dezelfde 'tegenstand' tegen een nieuwe aanpak als ongeveer 16 jaar geleden toen wij als eerste full time FUE kliniek aan de slag gingen.
Werkt niet ... te omslachtig ... geen bewijzen ...

Ik denk dat op vlak van FUE er weinige Prohairclinic consistent goede resultaten kunnen voorleggen. En dat ondanks de vele tegenstanders die 100 argumenten verzonnen dat FUE minderwaardig is aan FUT.
Vrijwel alle klinieken zijn uiteindelijk overgestapt op FUE omdat het gewoon werkt en minder ongemakken bezorgd aan de patiënten.

Haarverlies is complex probleem en is vaak verschillend van persoon tot persoon. Er zijn gewoon veel variabelen.
Echter, wat wij, en nog enkele HT artsen opmerken is dat het combineren van behandelingen gewoonweg beter werkt.
En dit komt trouwens ook op de HT congressen steeds meer naar voor.
Dus volgens enkelen hier slaan zij dus allemaal de bal mis?

Enfin, het gaat puur om de resultaten. En iedereen zal verschillende cocktails maken, dat is beter voor de patienten omdat op die manier er zeker de best mogelijke combinatie mogelijk is door concurrentie.
Typ ik in onzichtbare tekst voor jou?

Ik vraag alleen naar wat feiten (nu een keer of 5), tekst afbeeldingen die niet overeenkomen met jullie zogenaamde resultaat PRP.

Je kan niet resultaten laten zien van FINA + MINOX + PRP, en dan claimen dat het komt door PRP! Dat is misleiding en zorgt ervoor dat mensen een verkeerde (niet realistische) keuze maken door voor PRP te kiezen.

Die PRP voegt niks/weinig/minimaal iets toe als je de 2 toppers gebruikt .. fina en minox.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020

Laatst gewijzigd door Haartjes2020; 14 juli 2020 om 17:25
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren