Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2020, 09:51   #2
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door e-79 Bekijk bericht
De koffer is gepakt, paspoort op zak en nog een half uurtje voordat ik naar Schiphol moet.
Aangezien ik hier heel veel verhalen en nuttige informatie gevonden heb zal ik ook mijn verhaal delen.

Al een lange tijd hik ik ook aan tegen dunner haar, inhammen en inmiddels ook een behoorlijk kale kruin. Het laatste jaar steeds vaker opmerkingen erover dus het was nu de keuze, of de tondeuse of er wat aan laten doen.

Begin dit jaar een gesprek gehad bij Transhair maar dat kwam bij mij niet proffesioneel over. Het plan ging daarna in de ijskast totdat ik in september een filmpje zag van mezelf waar ik van achter gefilmd werd. Dat was de druppel.

Twee weken geleden op intake geweest in IJsselstein bij Margo. Goed en informatief gesprek waarbij we besproken hebben dat ik circa 5000-5500 grafts ga laten verplaatsten + roesje + 1 dag extra + acell. Die laatste blijft een twijfelgeval of het nou echt nodig is (lees werkt) maar ja we zijn nu toch bezig dus dan maar direct goed.

En nu is het dan zover. Morgen krijg ik, als alles goed gaat met het bloedonderzoek, een dubbele transplantatie door dr. Barish

Spannend maar ook wel fijn dat het nu echt zo ver is

Succes! Goed dat je een topic hebt geopend, altijd leuk om te volgen.
Benieuwd naar de after foto’s.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren