Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2021, 09:53   #14
Tom12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2020
Berichten: 113
Geslacht:
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schweppes Bekijk bericht
Foto's na 1 maand:

Zoals je ziet zijn alle nieuwe haren uitgevallen vanwege de shockloss, dat is natuurlijk het normale proces. Maar wat ik plots wel merkte is dat mijn bestaande haren in het ontvangstgebied ook wel lijken uitgevallen te zijn. Het lijkt echt alsof ik bijna geen bestaande haren meer heb in vergelijking met vlak voor de HT (zie vergelijkingsfoto).

Dat was even paniek dus ik nam contact op met Esteworld en zij wisten me te vertellen dat ook in het ontvangstgebied shockloss bij bestaande haren kan plaatsvinden maar dat deze haren zouden teruggroeien. Hopelijk is het probleem inderdaad tijdelijk en groeit het allemaal netjes terug. Even afwachten dus.
Hoi Schweppes, ik had precies hetzelfde idee bij mijzelf. Ik heb 16-12-2020 een behandeling gehad. Na 2 weken begonnen de getransplanteerde haren uit te te vallen. Ik dacht oké jammer, hoort erbij. Maar na zo'n 5 weken had ik echt een stuk minder haren op m'n hoofd dan voor de behandeling. Voor mij gevoel was dat zowel in het TP als het DG. Maar dat laatste weet ik niet zeker.

Vandaag zit ik precies op week 8 en ik moet zeggen dat het aardig bijgetrokken is al. (zie verschil laatste 2 foto's van m'n topic). Ik zou je zeggen dus: geen paniek, even geduld hebben. En zeg af en toe wat lieve woordjes tegen je haren
Tom12345 is offline   Met citaat reageren