Discussie: Nivea Hair Recharge
Los bericht bekijken
Oud 9 september 2008, 13:01   #11
henk1106
henk
 
henk1106's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Locatie: Estepona, Spanje
Berichten: 178
Omdat ik toch wat meer informatie wilde over het nieuwe product heb ik een 2tal mails verstuurd. Hieronder de betreffende mails.

Geachte heer ...............

Hiermee komen wij terug op uw reactie van 6-9-2008.

De unieke formule van NIVEA for Men Hair Recharge bevat carnitine en creatine. Deze unieke combinatie bestrijdt kaalheid en dunner wordend haar op maar liefst drie niveaus:
  • de haarwortels worden gestimuleerd
  • de haargroei wordt ondersteund
  • het dunner worden van haar wordt tegengegaan
NIVEA for Men Hair Recharge bevat CARNITINE en CREATINE, twee samenwerkende stoffen die de haarwortels een krachtige impuls geven waardoor er in drie maanden duidelijk verbetering optreedt in de conditie van het haar:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

NIVEA Consumentenadvies


Geachte mevrouw .............

Dank voor de informatie, waar ik benieuwd naar ben, zijn de onderzoeksrapporten waaruit blijkt dat Hair Recharge ook aanslaat en waarop Nivea deze claim kan leggen. In de Haarwereld zijn er vele produkten die stellen dat zij het middel hebben om kaalheid tegen te gaan. Recentelijk is o.a. ook Swartzkopf met een serie gekomen.

Ik ben erg benieuwd naar de resultaten en rapporten.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet
...........


Geachte heer .............

Alle Beiersdorf producten worden uitvoerig getest in ons laboratorium. De werking van NIVEA Hair Recharge is zowel door in vitro test als bij 60 mannelijke vrijwilligers aangetoond. Wij stellen onze onderzoeksresultaten niet aan derden ter beschikking. Wij hopen dat u begrip heeft voor ons standpunt en vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,
..............ConsumentenadviesBeiersdorf NV BaarnTel: +31 355440323BDF•••• Krachtig in merken, partner in groei
henk1106 is offline   Met citaat reageren