Discussie: ik ben er nog
Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2011, 01:39   #7
Tinniemans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2006
Locatie: België
Berichten: 64
Hoi iedereen!

Jolien, ben blij om te horen dat alles beter gaat daar, want het was indd nogal indrukwekkend wat je hebt meegemaakt! En proficiat met de verloving he!!

Aan al de rest, ik ben er dus ook nog! Maar had de laatste tijd ook weinig zin om hier nog iets neer te schrijven! Ik was 11maanden trekvrij (geen enkel haartje), maar ben in januari tijdens de examens terug hervallen. Het is dan weer een maandje of 3 goed gegaan maar ondertussen trek ik elke dag weer, en veel... Het moet nu stoppen of ik zal met een kaal hoofd moeten rondlopen vrees ik!! Weer bij af dus... Het zijn weer examens nu en ik zit momenteel ook echt in een 'dipje'. Leef al 3 weken in mijn kamertje hier, niet veel zin om buiten te komen en van studeren komt weinig in huis! Vooral veel slapen, piekeren, tranen, ... Een beetje de draad kwijt op dit ogenblik en die ttm maakt het nog veel erger!! Maar ja, we gaan niet opgeven he!! Ik weet dat ik het ook kan zonder haren trekken, dus ik blijf erin geloven! En na regen komt zonneschijn...

Veel succes nog allemaal!!!
Tinniemans is offline   Met citaat reageren