Los bericht bekijken
Oud 27 april 2008, 14:55   #20
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Ik vind echter sowieso dat een FUt tot betere resultaten leidt...

vergelijk maar de beste FUE resultaten met de beste fut bij vergelijkbaar aantal grafts. het overlevings% is gewoon hoger hoe men het ook draait of keer en dat is gezien de aard van de ingreep ook logisch.

En het zegt veel over de invasie impact van een fut dat ik desondanks nooit voor een FUt zou kiezen.

Maar iemand die niet inzit met een groot lidteken en allicht meer pijn en langere herstelperiode en puur het snelst meeste waar voor zijn geld wil is een FUT geknipt.

ik zie resultaten van armani met 4000 GFUE's waarbij het lijkt alsof er maper iets gebeurd is!) terwijl zijn FUt's van 4000 grafts mensen transformeerden in ELVIS.

Dit gezegd zijnde ben ik best tevreden over mijn Fue's zowel bij AC als prohair.

Ik denk dat je voor FUE niet verder moet gaan dan belgie.
Ik denk echt dat je de impact van de behandeling overschat. Zelf heb ik bijvoorbeeld maar 2 nachten enige last van het litteken gehad. Weer anderen gaan direct na de ingreep weer naar kantoor(iets wat ikzelf nooit zou overwegen omdat je er in de eerste week echt niet uitziet, maar fysiek gezien kan het prima!).

Verder heb je het over een groot litteken, maar zo groot is dat litteken na een doorsnee FUT niet. Ik heb er nu 2 gehad en kan mijn litteken amper terugvinden! Kortom een goede week na je FUT zie je er weer normaal uit en zou je vergeten dat je er een hebt ondergaan. Het enige waar je wel rekening mee moet houden, is dat je enkele maanden een dof gevoel hebt op je achterhoofd. Echter, hinderlijk is dit naar mijn mening niet.

Verder denk ik niet dat er een verschil is tussen FUT en een FUE in de hergoei. De reden dat de resultaten beter zijn na een FUT heeft te maken met het feit dat er meer grafts in 1 keer geplaatst kunnen worden.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren