Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2002, 12:46   #2
marita
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2002
Berichten: 61
Hoi Wilma

Ik denk dat het belangrijk is dat je niet boos op je dochter word.
Het is tenslotte iets wat ze zelf ook niet wil doen.En uit eigen ervaring weet ik dat je alleen maar meer gaat trekken als je ouders boos op je worden.Dat is hetzelfde als het een tijdje goed gaat en er dan mensen zijn die zeggen het gaat goed met je haar dan is het direct weer mis Ik weet niet of dit bij anderen ook zo is maar bij mij gaat dat wel zo.Probeer haar zoveel mogelijk te steunen en houd van haar zoals ze is.Maar dat is vast niet het probleem het feit dat je je hier hebt aangemeld is al heel positief Lees lekker alles eens door mischien dat er nog enkele tips voor je tussen staan.Want als je zelf geen ttm hebt is het wel heel erg moeilijk voor te stellen dat je dochter het wel heeft.
ik denk dat je je heel machteloos voelt tenminste dat deden mijn ouders ook.Die zeiden ook steeds blijf nu toch eens van je haar af. Maar het is net dat ttm sterker is dan jezelf je wilt het niet maar aan de andere kant voel je je er weer lekker bij.Heel veel sterkte en steun haar dat kan ze best wel gebruiken Het is al fijn dat ze een moeder heeft die haar wil helpen
__________________
marita
marita is offline   Met citaat reageren