Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2021, 10:06   #5
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Oplossingen van 5% of sterker inderdaad alleen op recept van een arts.
Dit klopt niet meer. Het is relatief duur, maar 5% minoxidil is nu ook sinds kort (legaal) te koop in Nederland zonder recept.

Verder, de meeste vragen zijn al beantwoord. Ik ben met de vorige posts eens dat je voor een HT echt ontzettend jong bent; als je haarverlies doorzet (verder naar achteren) en je hebt al een deel van je donor opgeofferd aan het eerste gedeelte van je inhammen, heb je later 1. niet voldoende donor om verder naar achteren op te vullen, 2. kan dat een raar cosmetisch resultaat opleveren. Eerlijk gezegd, een HT kliniek die jou uberhaupt zou willen behandelen zou ik bij voorbaat al wantrouwen.

Wat betreft de bijwerkingen van fina e.d.: er zijn mensen die ook na met fina gestopt te zijn zeggen dat de bijwerkingen niet ophouden, er zijn hele websites aan gewijt. Waar het fysieke eindigt en het psychische begint is daarbij moeilijk te zeggen, maar het is belangrijk dat je een weloverwogen keuze maakt. Bij zaken als erectieproblemen is het psychische sowieso een belangrijke component. Daarnaast vind ik 19 ontzettend jong voor fina, er is bij jou qua hormonale ontwikkeling nog meer aan het gebeuren dan bij een 30-jarige, maar uiteindelijk is dat tussen jou en je huisarts.
Misschien is een foto posten inderdaad wel een goed idee, dan hoor je van een ander objectief hoe groot jouw probleem. Je zou niet de eerste zijn die, juist door zo op je haar te obsederen, veel meer terugval ziet dan er feitelijk is.

Laatst gewijzigd door minten; 2 juli 2021 om 10:09
minten is offline   Met citaat reageren