Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2022, 10:50   #20
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skull-2020 Bekijk bericht
Geen reden tot zorgen. Je haren moeten bekomen van een klap. Ik zie een combinatie van shockloss, rode huid en geoogste grafts. Dat geeft een kale aanblik, maar zal zich in de loop der tijd herstellen. Wees dus niet voorbarig en wacht het af. Bij mij zag het er erger uit.
Bedankt voor je geruststellende reactie.

Ik heb het vertrouwen in Visus haarkliniek inmiddels volledig verloren.

begin deze week had ik met de behandelend arts een telefoongesprek op afspraak want via de mail wilden ze de uitleg niet doen. en die gaf toe dat er meer grafts geoogst waren dan ingezaaid .hiervan was ik tijdens en vlak na de behandeling niet van op de hoogte gesteld terwijl ik vlak na behandeling in de kliniek ook nog met de arts gesproken had over het verloop van de behandeling. ik was toen al niet tevreden omdat het gewenste aantal grafts 2500 die men naar eigen zeggen minimaal zou halen en zou inplanten niet gehaald was. we gingen zelfs voor 3500 en slechts 1850 werden gehaald.

bij het tel. gesprek deze week vroeg wat er met al die meer geoogste grafts gebeurd was kreeg ik een vaag verhaaltje te horen dat ze niet allemaal geoogst konden worden vanwege dat de huid te strak zou zijn omdat er eerder 2x Fut gedaan was.

veel haren zouden dan scheef zijn komen te zitten wat het oogsten zou bemoeilijken,. het was mij nog niet helemaal duidelijk. maar die grafts die niet geoogst konden worden zouden zijn blijven zitten volgens de arts maar ik zie op mijn donor foto toch echt veel meer gaatjes waar de grafts zijn uitgehaald.

hier bleef men vaag over. ik kreeg niet echt een duidelijk antwoord daarop als dat de grafts die niet geoogst konden worden waren blijven zitten . maar ze zouden volgens de arts terug komen groeien . hoeveel daarvan kon niet op voorhand gezegd worden en ook niet in welke groeirichting. ze hebben voor het oogsten een appelboor machientje gebruikt.

ik vraag mij af wat ze hier toch allemaal mee bedoelen want ik heb sterk het vermoeden dat ze ergens omheen draaien en verbergen. ik vraag mij af wat er toch mogelijk echt gebeurd kan zijn bij het oogsten van de grafts? want ik twijfel sterk aan zulke vage uitleg van de Visus arts.. ook werd door de arts gezegd als we dit geweten hadden dan waren we hier nooit aan begonnen. blijkbaar hebben ze bij Visus totaal geen ervaring met Fue na Fut , terwijl ze op consult over deden komen van wel.

ik heb deze week mijn medisch behandel dossier via de mail opgevraagd maar men geeft daarvoor niet thuis. voor andere vragen kreeg ik dezelfde dag al gelijk mail terug. typisch toch..

Laatst gewijzigd door hairry; 12 augustus 2022 om 11:01
hairry is offline   Met citaat reageren