Los bericht bekijken
Oud 15 september 2022, 10:58   #70
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Visus staat erom bekend dat ze grote boortjes gebruiken en dat ze heel veel haar in het donor gebied beschadigen. Ik heb enorme vlekken in mijn donor gebied waar ze gewoon te hardhandig tewerk zijn gegaan.

De arts vond het er allemaal fantastisch uitzien... Zij kan beter bij tellsell gaan werken of zo.

Heb inmiddels een herstelbehandeling bij Fuegenix gepland. 17 november word ik geholpen. Zal dan ook een uitgebreide post plaatsen over het hele Visus verhaal en ook hoe de behandeling bij Fuegenix verloopt.

Top ga ik zeker volgen. hopelijk kom ik ook nog eens bij Fuegenix. die lijkt mij als enige in Nederland toch de betrouwbaarste ,

ik had wel verwacht dat de arts bij Visus het er allemaal fantastisch uit vond zien. daarom heb ik de eerste maand nacontrole ook maar afgeslagen. in negative reviews van klanten lees je ook al dat het nooit aan hun ligt.

ondertussen ben ik steeds aan het mailen geweest voor antwoorden op mijn vragen betreft oogsten in mijn donorgebied dat er zoveel gaatjes te zien waren,

ze komen af met verhalen dat ze de grafts er niet uit kregen . ze beweren dat er "biopteringen" zijn gedaan waarvan de follikel niet is meegekomen bij het oogsten maar kunnen niet garanderen dat de haren daarvan allemaal zullen terug groeien en in welke richting.. heel vreemd verhaal dus.
hairry is offline   Met citaat reageren