Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2011, 21:26   #18
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Wordt er daar ook niet steeds gesproken over productie ? Dat lijkt me toch wat anders dan kwaliteit. Ik lees termen als sperm production en quantitative. Niks over kwaliteit en dan gelinkt aan minder vruchtbaar zijn.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor dat de kwaliteit ook achteruit zal gaan. Ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken. Maar in welke mate moet je gaan vrezen, dat je met termen als onvruchtbaarheid kan gaan gooien bij gebruik van finasteride ?

Bij roken hoor en lees je ook dat de vruchtbaarheid met 30% achteruit gaat. 30% is vrij schrikbarend en toch is deze 'bijwerking' nauwelijks onderwerp van gesprek als het over roken gaat.

En dan heb ik het nog niet over de pil. Dat heb ik altijd geroepen. Het is best ongelooflijk hoe dit medicijn ingeburgerd is alsof het niks is. Ja het is fijn dat het al zo lang bestaat hoor maar dat maakt het medicijn er niet minder om.

Nu is het één niet minder erg als het ander, onder het mom van er zijn wel meer dingen slecht, maar blijf het daarom wel in perspectief zien. Als ik als beginneling zaken als onvruchtbaarheid lees bij gebruik van fina, dan zou ik me ook wel 2x bedenken. Tenzij je het hele plaatje bekijkt.
Lucky is offline   Met citaat reageren