Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2021, 08:47   #4
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
@Roob

Die foto's op dezelfde plek maken is inderdaad een bewuste keuze.

Over de Essengen: wat ongelooflijk goedkoop. Dat had ik niet verwacht. Voornamelijk omdat finasteride van de huisarts al snel voor 40-50eu/maand over de toonbank gaat (laatste keer dat ik checkte). Wat fijn dat je geen orale finasteride aanraadt, want de potentiele bijwerkingen staan me zeer tegen. Waar bestel jij je Essengen (je kan me DMen), ik vind 0,56 per dag het meer dan waard.

Ik ben inderdaad nog jong, en mijn afweging om een HT te doen kwam deels voort uit de mentale rust die ik nu al ervaar, wetende dat ik me niet continu zorgen maak over mijn haar. Daarnaast ben ik al aan het budgetteren om een tweede HT tussen mijn 30ste en 35ste te doen, er van uitgaand dat in het worst case scenario mijn kruin en eilandje ook uit valt. Afgaande op mijn familie kan het heel goed dat mijn kaalheid is gestabiliseerd, immers mijn vader heeft (op 65) en opa's tot hun dood in de 70 hadden alle drie een haarlijk waar je u tegen zegt. Desalniettemin, ik ga uit van het slechtste (dan kan het alleen maar meevallen). Als ik echt helemaal kaal word zal ik mijn eiland opvullen (nog eens 3000+ grafts), mijn kruin ook (1500+ grafts) en met MHP de optische dichtheid vergroten.

Over de hergroei van mijn Transplantatiegebied (TG): ik rook niet en drink op dit moment nog geen biertje per maand (dank lockdown). Verder heb ik een gezond dieet ivm sport, dus laten we hopen dat de hergroei positief uitpakt.

Nu op dag 22 (zelfde als 21 op de foto) zitten er nog zoveel haren in mijn TG.. ik kan mijn hand er doorheen halen, ze zitten stevig vast. Dus laten we hopen dat het een mooi resultaat wordt en er geen gekke dingen gebeuren. Ik weet dat ik een vitamine D tekort heb, en neem daar tabletjes voor.

@M3tje

Grappig genoeg hebben het topic van dutchrobh en onze prive gesprekken bijgedragen aan de behandeling bij Nielsen ondergaan. Toen ging ik er inderdaad vanuit dat ik door Ali Bolluk zou behandeld worden, tot ik de behandelprocedure gemaild kreeg waar een andere naam op stond.

Gelukkig was de taalbarriere het grootste probleem, want de kunde van de behandelaar was top (en boven verwachting, want ik zie soms post-op foto's van inhammen die redelijk diffuus zijn. Bij mij zit het er echt goed ingepakt uit, met haar de goede richting op).

Ik deel je disclaimer. Geen aandelen in Nielsen, ook geen belang, maar wel een zeer tevreden klant.

Laatst gewijzigd door dfw4f4f; 10 juni 2021 om 09:11
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren