Los bericht bekijken
Oud 20 november 2022, 11:36   #27
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Excuus, heeft iets langer geduurd vanwege van alles...
Deze foto's zijn van augustus (is dan +- 10 maanden op dat moment).

Moet zeggen als je de foto van bovenaf ziet dat je best doorkijk hebt, maar de lichtinval was dan ook erg ongunstig vind ik (vol helder en redelijk zonnig), en ik ben wat met gel / wax aan het testen, omdat bij het ene spul de dichtheid beter lijkt dan het andere spul. Wat gebruiken jullie?

Daarnaast zoals in mijn eerste posts gekozen voor een goed voor aanzicht...(toen na samenspraak met de dokter, omdat je anders een overall dunne look zou hebben, en ik was ja praktisch kaal bovenop en ergens houdt het natuurlijk op )
Daarnaast loop ik immers niet met mijn hoofd naar voren gebogen, dus dat mensen van bovenaf zien/kijken is minimaal. Ik ben blij met het voor en zijaanzicht.

Merk ook wel bij de kapper (laatste keer wees ze daar op) dat als je laat opscheren met 3 mm, dus erg dun beneden, dat bovenop wat minder opvalt. Dan ligt het accent wat meer op beneden. Daarnaast merk ik dat 2-3 weken nadat ik bij de kapper ben geweest en het bovenop wat langer is, dat je wat meer doorkijk hebt. Als het korter is boven op valt het minder op. Zijn jullie het daar mee eens?

Ik lees eigenlijk overal dat het eindresultaat zo rond 9 maanden is, maar hier en daar lees ik ook dat het tussen 9 en 12 maanden is, of 12 en 14... Dus ik denk dat ik ergens volgende maand toch wel op het einde zit.

Soms denk ik wel eens, resultaat valt me wat tegen, maar dan praat ik mezelf eigenlijk wel weer meteen goed en dan kijk ik naar de oorspronkelijke foto's en dan den ik "ik kwam ook wel van heel ver". En ik ben realistisch genoeg om dan te denken dat ik geen Elvis vetkuif zou kunnen krijgen met volle bos bovenop Oh ja en nog een toevoeging. Ik zou natuurlijk altijd nog een 2e keer kunnen gaan, volgens mij is mijn donor nog goed genoeg daar voor (zei de arts toen ook), maar dat wil ik even afwachten en niet te hard van stapel gaan nu.

Wat vinden jullie?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2022-08-08 at 20.42.08 (1)_.jpg‎ (140,0 KB, 153x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2022-08-08 at 20.42.08 (2).jpeg‎ (141,4 KB, 160x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2022-08-08 at 20.42.08_.jpeg.jpg‎ (111,4 KB, 146x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2022-08-08 at 20.42.55_.jpg‎ (131,3 KB, 173x gelezen)

Laatst gewijzigd door brianb87; 20 november 2022 om 11:39
brianb87 is offline   Met citaat reageren