Los bericht bekijken
Oud 16 december 2015, 00:37   #3
sgtdfeat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2015
Berichten: 10
Geslacht:
Inzake de theradome spreek ik niet uit eigen ervaring. Maar ik heb al heel veel opgezocht over alle courante LLLT apparaten met inbegrip van laatstgenoemd toestel dus. Ik ben in mijn zoektocht maar zeer weinig goede reviews tegengekomen. En als er goede resultaten werden geboekt, hadden ze vaak niks te maken met het probleem van mpb. Andere reviews dewelke goed waren, zijn dan weer twijfelachtig van aard in die zin dat het er dan op lijkt dat deze fake zijn. Ook hebben ze een policy dat zegt dat je het toestel terug mag sturen, niet goed geld terug dus. Maar de tijd dewelke volgens hun nodig is om eerste resultaten te zien, is korter dan de periode waarin je het toestel mag terugsturen. Ik lees ook over veel defecten wat toch niet zou mogen met zo'n dure toestellen. Dit alles samen doet mij besluiten dat dit toestel toch niet doet waarvoor het verkocht wordt.

Inzake de slechte reviews verwijs ik ook even naar deze pagina. http://www.highya.com/theradome-reviews?page=1#reviews

En als ik mij niet vergis had theradome zelf ook een pagina waarop je je progressie kon bekend maken aan lotgenoten. Ik het deze een tijd geleden bekeken en bij bijna iedereen was de conclusie dat het gewoon niet werkt.

Hairmax daarentegen heeft zich in het verleden al bewezen, doch ik blijf het raar vinden dat toestellen zoals theradome en igrow 10 keer zo lang dienen gebruikt te worden dan de nieuwe hairmax Laserband 82, vandaar mijn terughoudendheid.

De laserband is ook nog niet lang genoeg op de markt om nu al positieve reviews te kunnen vinden
sgtdfeat is offline   Met citaat reageren