Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2022, 20:12   #2
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Je hebt mijn topic van Visus vast wel gelezen. die hebben mijn donor verkloot en willen dit niet toegeven of verder helpen. ze schuiven alles af op de patient en zetten hunzelf buiten schot als er iets fout gaat. ze zijn gewoon niet kundig genoeg voor een goede haartransplantatie. en niet alleen bij mij maar ook bij anderen hier is het bij Visus fout gegaan. haarlijnen die er zeer onnatuurlijk uitzien en verkeerd geplaatste grafts. of nog geen 10 haren de vierkante cm. er word maar wat gedaan. ook boren ze grofweg je grafts eruit met een micromotor om maar heel snel klaar te zijn. bij hun moet je maar vertrouwen op goed geluk.

ik heb vooraf mijn transplantatie heel veel gemaild met Visus over allerlei zaken en kreeg enkel mooie praatjes en beloftes waar niets van waar bleek achteraf.

je word op consult als het ware binnen gehengeld met mooie beloftes .tegen mij zijden ze bv dat er toch zeker 2500 grafts geplanteerd zouden worden en ik de hele dag aanwezig zou zijn. na 3 uur stond ik alweer buiten met veel minder dan beloofd. gemangeld en geld kwijt.

de reden dat mensen naar Turkije gaan is vaak ook voor een bepaalde arts denken ze. maar die arts tekent meestal alleen de haarlijn af en dan krijg je weer zo'n ongekwalificeerd team aan je hoofd net als bij Visus. grote kans dat translateurs van Visus die uit Turkije naar Nederland komen ook te vinden zijn in Turkse klinieken de weken dat ze hier niet zijn.

als je echt goede ht wilt kies dan voor Fuegenix of dr Bisanga , veel mensen van Visus komen daar alsnog voor herstel behandelingen. in ieder geval kan je beter gaan bij klinieken die er langer over doen en zorgvuldiger werken en gekwalificeerd zijn voor hun job.. en ja die kosten duurder. kwaliteit betaal je blijkbaar voor. ik heb zelf het geld ook niet . maar ik heb in ieder geval spijt van mijn Visus avontuur. ik zou dan nu nog liever voor geen ht kiezen.
hairry is offline   Met citaat reageren