Los bericht bekijken
Oud 10 december 2021, 16:22   #5
Seflaz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2021
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Geslacht:
Na de behandeling

Dag mensen,

Daar ben ik weer, wat een dag zeg gisteren!

Voordat ik begin wil ik mezelf nog voorstellen! Mijn naam is Sefa 30 jaar jong van het Turkse afkomst, als sinds mijn 17de heb ik last van erfelijk haaruitval. Nogmaals, de redenen waarom ik voor FUEGENIX heb gekozen is is puur de reviews op dit forum/google en dat Dr.Munib ook resultaten in close-ups deelt in vergelijking met andere klinieken zie ik dat bijna niet

In het eerste opzicht had ik mijn twijfels over Dr. Munib vanwege de hoeveelheid plaagpost die je voorbij ziet komen op dit forum maar dat zijn letterlijk allemaal blije klanten van Dr. Munib ‘haha’! Daar is een topic ook voor bedoeld neem ik aan? Iedereen heeft het recht om te kunnen zien hoe het resultaat uiteindelijk zal gaan worden, goed of slecht ik zal het allemaal delen komende maanden.

Ondanks het feit dat FUEGENIX een vrij jong bedrijf is heeft dit mij niet laten afschrikken. Deze man gaf mij gewoon simpelweg de beste gevoel wat Visus, Zantman, Eberson, Veldhoven, prohairclinic en meeste klinieken in TR mij dit niet hebben kunnen geven.

Iemand met bijv: 30 jaar ervaring kan het uitgekeken hebben op jou en zijn zin niet meer hebben. Ik ben van overtuigd dat jonge mensen meer enthousiast zijn. Het klinkt stom maar zo denk ik er over. Tijdens de behandeling zag ik aan Dr. Munib hoe passievol en secuur hij zijn werk deed, chapeau

Maargoed, eenmaal aangekomen bij de kliniek zijn er foto’s gemaakt. De eerste prikjes vielen best mee. Geloof niet in die horrorverhalen over de pijn. Er zijn in totaal 2860 grafts geoogst, 160 grafts meer dan genoemd. Daarnaast had ik NUL misgraft, dat wil zeggen dat alle oogsten 100% geslaagd waren.

Daarna zijn alle grafts met succes geplaatst, de haarlijn is net boven de moedervlek gebleven. Rond 15:00 uur was het KLAAR!! Dr. Munib wilt mijn kop uitgeprint als kunst aan muur hangen

Dag 1 na de behandeling meerdere paracetamols genomen:
Thuisaankomst, 1e dag na haartransplantatie ging slapen redelijk goed op 2 paracetamols. Het zittend slapen, onder een hoek van ca. 45 graden met nekkussen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20211210-WA0017.jpg‎ (99,8 KB, 636x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20211210-WA0018.jpg‎ (79,8 KB, 403x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20211210-WA0019.jpg‎ (82,2 KB, 375x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20211210-WA0014.jpg‎ (112,4 KB, 435x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20211210-WA0021.jpg‎ (101,1 KB, 395x gelezen)

Laatst gewijzigd door Seflaz; 12 december 2021 om 14:58
Seflaz is offline   Met citaat reageren