Los bericht bekijken
Oud 7 september 2009, 10:13   #13
CMariel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2009
Berichten: 16
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik denk dat er bij Claudia sprake is van een tekort aan vitaminen en mineralen, want ze moet Vitalfan anti-chute tabletten slikken, die o.a. zink en B6 bevatten. Ook heeft ze een heel scala aan haarverzorgingsmiddelen voorgeschreven gekregen, waaronder een lotion met soya proteinen, ginseng extract, zink, keratine, biotine.
Hanna, even voor de duidelijheid. De oorzaak van mijn haaruitval was geen tekort aan vitaminen en mineralen, althans zeker niet als enige of voornaamste oorzaak. Ik moet inderdaad Vitalfan slikken, maar dat is allemaal puur ter ondersteuning en versterking. Dat kan met voeding, waar ik overigens zo goed mogelijk op let, maar dat heeft veel langer de tijd nodig en het lukt denk ik niemand om dagelijks/wekelijks echt alle belangrijke vitaminen en mineralen voor het haar via voeding te nuttigen. Het probleem was voornamelijk de hoofdhuid. Na mijn eerste hoofdhuidbehandeling merkte ik gelijk dat ik minder haaruitval had en mijn hoofdhuid zag er gezonder uit. Ik was toen nog niet met de vitaminen begonnen.

Laatst gewijzigd door CMariel; 7 september 2009 om 11:59
CMariel is offline   Met citaat reageren