Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2022, 18:22   #9
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Vanmiddag naar andere kliniek geweest. ik werd heel goed ontvangen en er werden vooraf foto's van de situatie op mijn hoofd genaakt en consult gesprek gehad met een behandelend arts zelf daar. heel anders ontvangen en geholpen als destijds bij transhair waar ik toen steeds meer het gevoel kreeg dat het hun om het geld ging.

de arts kon al zo zien hoeveel grafts er in het verleden waren geplaatst .

we hebben samen gekeken naar wat nog mogelijk was i.v.m het litteken wat ik heb, en dat ziet er best lelijk uit . de huid heeft heel gespannen gestaan waardoor het litteken veel breder is geworden dan het destijds beloofde potloodstreepje. grote kans dat dicht rondom de haarwortels ook niet meer bruikbaar zijn naar dit moeten we nog afwachten.

het plan is nu om de voorkant en middengebied aan te pakken. de kruin zal waarschijnlijk niet meer gaan lukken omdat er naar verwachting nog 2500 tot hopelijk 3000 grafts uitgehaald kunnen worden. mocht dit tijdens de transplantatie toch mogelijk zijn voor meer grafts dan zal dat bepaald moeten worden tijdens . maar verstandigst is van voren naar achteren werken want de voorkant bepaald je aangezicht. overigens werd mij uitgelegd dat transplanteren op de kruin over het algemeen een lagere slagingskans heeft dan op het voorhoofd.

heb meteen maar een afspraak ingepland voor over 4 weken.

ik ga fue middels sapphire techniek laten doen.
hairry is offline   Met citaat reageren