Los bericht bekijken
Oud 18 april 2020, 13:27   #202
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Dit had een post moeten worden dat ik eergisteren mijn 2e HT heb laten uitvoeren, maar uiteraard door het corona virus is ook mijn operatie gecanceled. Ik had trouwens in overleg met Hidde en de chirurg al besloten de HT uit te stellen tot het najaar. Het staat nu gepland in november. Mijn haarsituatie is zo intens verslechterd dat het geen zin heeft om nu een haartransplantatie uit te laten voeren.

Het is wel even een kloten situatie nu, voel me verder prima maar zit aan hoge dosering prednison om mijn nieren weer te laten functioneren. Op forums lees ik wel dat het gepaard gaat met haaruitval. Ook bv. lichaamshaar groeit voor geen meter of valt uit. Ook andere bijwerkingen zoals opgeblazen hoofd kun je ook wel zien op de foto.

Ik heb een maand geleden mijn haar eraf gehaald omdat het geen zin meer had om fatsoenlijk mijn haar te doen. Haar was dood en stug en viel uit als nooit te voren. Ik hoopte dat het gezonder zou terug groeien, maar niets is minder waar.

Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand een situatie heeft meegemaakt dat haar zo snel verslechterde met ziek worden. Sinds januari voordat ik begon met medicatie ging het bergafwaarts. Ik ben nu aan het afbouwen met prednison (proces van maanden), dus hopelijk in de zomer weer zonder medicatie. Hoop dan dat mijn haar weer terug groeit.

Op de foto's kun je wel zien hoe ontzettend zwak mijn haar is. Het is niet anders, hoop dat het komende maanden wat verbetert .
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 10 maart.jpg‎ (17,6 KB, 707x gelezen)
Bestandstype: jpg 18apr.jpg‎ (37,9 KB, 709x gelezen)
Bestandstype: jpg 18apr1.jpg‎ (35,7 KB, 690x gelezen)
Bestandstype: jpg 18apr2.jpg‎ (37,5 KB, 714x gelezen)
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren