Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2022, 17:01   #208
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
3100 grafts Ali Bolluk

Na lang wikken en wegen heb ik een maand terug besloten om een 2e haartransplantatie te laten doen. Na wat problemen met mijn gezondheid in het verleden is dat nu verder onder controle.

Ik heb mijn 1e behandeling bij Esteworld gedaan, maar dit keer voor iets anders gekozen. Ik had een optie om in april behandeld te worden bij Esteworld, maar heb hier voor meerdere redenen niet voor gekozen. Aangezien het mijn 2e haartransplantie en ieders donorgebied beperkt is wilde ik rustig in het Nederlands in detail bespreken wat ik wilde met de grafts. Ik had ook niet zoveel zin om weer naar Turkije te gaan en ik begin 1 maart met een nieuwe baan dus ik wilde de HT voor die tijd doen. Ik heb met Hidde gebeld en hij pakte dit netjes op. Hij heeft wel veel voor mij gedaan mbt advies en kosten zoals hairXL behandelingen voor een prikkie.

Ali Bolluk
Ik ben eigenlijk bij puur toeval bij Ali Bolluk gekomen. 4 jaar geleden bij mijn HT in Turkije was ik samen met een andere Nederlander die ook behandeld werd. Hij is behandeld door Ali en we hebben elkaar na de behandeling op de hoogte gehouden hoe het ging met de progressie. Fastforward naar nu, degene waarmee ik dus in Turkije was is nu de partner van Ali. Inmiddels woont hij al een tijd in Nederland en is hij ook al goed ingeburgerd. Hij spreekt gewoon goed Nederlands. Na Esteworld heeft hij een tijd voor Nielsen gewerkt, maar dat is inmiddels ook verleden tijd. De reden van zijn vertrek is niet aan mij om te vertellen. Gezien zijn ervaring heb ik zijn partner een appje gestuurd en hebben we een consult gehad bij hem thuis. We hebben rustig besproken wat voor mij het beste plan voor mij is. Hij gaf toen ook dat hij na het vertrek bij Nielsen langzaam is begonnen als ZZP-er. Inmiddels heeft hij ook al een aantal personen behandeld.

Behandeling
Ik ben 1 februari behandeld in een kliniek in Ankeveen. Hij doet overigens de behandeling altijd samen met Yasmin die al 15 jaar haartransplantaties uitvoert. Zij spreekt voornamelijk Turks. Ik moest mij om 12 uur melden en zijn om 13u begonnen. Het is gewoon heel prettig dat hij alle tijd voor je neemt om te luisteren naar je wensen. Hij doet het al meer dan 10 jaar dus hij ziet zelf ook wel snel wat gewenst is. We gingen voor maximaal aantal grafts zonder het donorgebied te veel te beschadigen. Het zijn er uiteindelijk 3100 geworden. Ik ergerde mij telkens meer aan het dunner worden van mijn voorkant, dus dat is de focus is geweest. Het middenstuk en kruin zijn ook nog flink meegenomen dus ik heb goede hoop voor een mooi resultaat.
De behandeling zelf was uiteraard weer echt een lange zit, maar je weet waar je het voor doet. De verdoving viel dit keer ook reuze mee. Je krijgt alle spullen voor de nazorg mee en uiteraard kun je altijd bij Ali terecht door hem rechtstreeks te appen/bellen.

We zijn nu op dag 2 en het herstel gaat verder prima. Voor nu is het geduld hebben 😊.

Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het uiteraard graag

Rick
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1 feb 2022.jpg‎ (82,5 KB, 357x gelezen)
Bestandstype: jpg 1 feb 2022 (2).jpg‎ (147,0 KB, 379x gelezen)
Bestandstype: jpg 1 feb 2022 (3).jpg‎ (99,7 KB, 329x gelezen)
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren