Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2023, 22:22   #7
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Omdat elk kliniek roept dat ze de “beste” zijn lijkt het moeilijk om een goede keus te maken.

Maar zo moeilijk is het niet.

Kliniek A: “Wij zijn de beste!”
chirurgen met 7/8 jaar ervaring, prijs €5000.

Kliniek B: “Wij zijn de beste!”
chirurgen met 20 jaar ervaring, prijs €10.000

Kliniek C: “Wij zijn de beste!”
Chirurgen met 10 jaar ervaring, geen Nederlandse services, prijs €2500

Kliniek D: “Wij hebben de beste chirurgen, met Nederlandse begeleiding, voor en nazorg. Prijs €2400.
Chirurgen met 30 jaar ervaring, goed geregelde nazorg, eerlijke prijzen.


Misschien als ik het zo uitleg dat er makkelijker een keuze gemaakt kan worden. Ik zou zelf kiezen voor D. Een haartransplantatie chirurg is de eerste waarnaar je moet kijken, hoe ervaren deze is, hoe succesvoller en natuurlijker het resultat zal zijn. Al zijn er weinig chirurgen met 30 jaar ervaring, bestaan ze wel!

Daarnaast als je het in het buitenland doet, kijk of er Nederlandse begeleiding is op zijn minst, en het liefst met een goed geregelde nazorg service in Nederland.

Als laatst ook niet onbelangrijk de prijs.

Loop deze 3 stappen door en je bent zo bij de beste haartransplantatie kliniek !
Ik zou op basis van de info die jij belangrijk vind (prijs en jaar ervaring) voor geen enkele bovenstaande kliniek gaan. Ik weet dat jij het vaak hebt over jullie chirurgen die vele jaren ervaring hebben maar op jullie site is absoluut niks te vinden wie er bij jullie werkt.

Prijs kan meewegen, jaren ervaring is mijns inziens minder relevant (kijk maar naar fuegenix, de beste man zit nog niet lang in het vak maar levert prachtwerk). Anders verwoord: 10 jaar ervaring kan ook betekenen dat je 10 jaar klote werk hebt gedaan, wat zegt de hoeveelheid jaren dan?

Het gaat om resultaten (en hoe deze worden getoond), transparantie van een kliniek, wat ze voor jou specifiek kunnen betekenen, arts die de juiste papieren/certificaten heeft. Voor sommigen zal prijs en locatie hierin ook een factor zijn, ga zo maar door.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren