Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2023, 01:14   #8
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Zyzzlive

Ik had eerder al besloten om niet meer te reageren op jou, want sorry dat ik dit zeg maar ik denk niet dat jij een goed mens bent, met een goed hart. We hebben vaker discussies gehad, en elke keer (terwijl ik weet dat ik gelijk heb) probeerde ik het toch ook van jou kant te bekijken en dacht ik, meneer is misschien voorzichtig omdat het over Turkije gaat (en dit kan ik ook snappen van de ene kant), of meneer heeft misschien zijn dag niet. Maar nu ben ik er echt klaar mee.

Onze chirurg hoort bij de top van Turkije, we hebben een zeer goed geregelde nazorg service vanuit Amersfoort, en alles voor eerlijke prijzen duidelijk vermeld op onze website. Hier valt verder niets om over te “zeiken” (sorry voor de anderen maar dit kan mij kwaad maken).

Ik weet niet over welke certificaten je het hebt maar die zal onze chirurg die uitgebreid heeft gestudeerd en jaren in dit vak zit ook wel hebben, maak je daar maar zeker niet druk om. Mocht je meer informatie willen over onze chirurgen kunt u dit zelf ook googlen. Op onze website staat hij ook vermeld dus weet niet waar je dingen vandaan haalt maar we zijn met verbouwing bezig waar alles ook uitgebreider komt te staan inclusief al hun diploma’s en certificaten, maar mocht je geïnteresseerd zijn in welke certificaten onze chirurgen precies hebben kun je gerust contact met ons opnemen we zullen het graag delen, je kunt dit zelf ook googlen, en kijk maar is even of de certificaat die je precies bedoeld tussen al de diploma’s en certificaten van onze chirurgen die hun hele leven hiervoor hebben gestudeerd en ermee bezig zijn er bij zit!

In theorie zou een chirurg die een paar jaar ervaren is het inderdaad kunnen verprutsen. Maar 10 jaar ervaren en verprutsen dan moet je wel achterlijk zijn, en als een chirurg 30 JAAR! ervaren is zoals onze chirurg zal hij het zeker niet verprutsen, niet in de praktijk en ook niet in theorie! Dus houd je theorie maar voor je met “jaren ervaring en dat zegt niets”. Ervaring zegt wel degelijk wat, heel wat zelfs!!

Daarnaast kan prijs voor u niet belangrijk zijn, maar voor veel mensen is dit toch ook niet onbelangrijk. En dan heb ik het niet alleen over de hoogte van de prijs, maar ook dat de prijzen eerlijk op de website worden vermeld, want bij veel klinieken is dit ook niet het geval. En klinieken die geen prijzen op de website vermelden zijn in mijn ogen geen eerlijke klinieken (sorry dat ik dit zo zeg, maar het is wat het is, moeten ze maar eerlijk zijn). Want bij onduidelijke prijzen wordt er meestal bij iedereen verschillende ( zo hoog mogelijke ) bedragen verrekend. Zo moeilijk is het niet om prijzen te vermelden op de website.

En naast alles zijn wij ook na de haartransplantatie op de beste manier bij onze patiënten, met zeer vriendelijke en professionele BIG geregistreerde artsen op locatie in Amersfoort.

Er zijn maar weinig klinieken die werken op dit niveau. Je kunt er ook respect voor hebben dan alleen maar dingen te zoeken om over te “zeiken”!

——-

“ Voor sommigen zal prijs en locatie hierin ook een factor zijn, ga zo maar door.”

Niets ga zo maar door! Het is zoals ik het zeg, het is geen mening wat ik zeg. Eerste waarnaar je moet kijken wil je goede resultaten behalen is de ervaring van de chirurg. De tweede is de service die erbij komt kijken. En de derde is de prijs, en ook dit is niet onbelangrijk. Is de hoogte van de prijs wel eerlijk? En staan deze eerlijk vermeld op de website.

Deze stappen zijn niet “voor de een zo en voor de ander zo en ga zo maar door”.
Dit zijn de logische stappen voor IEDEREEN, voor een goede resultaat met een goede tevredenheid (service).

Wij doen met ALLES ons uiterste best, en in Istanbul en in Nederland, je kunt er ook respect voor hebben!

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 25 oktober 2023 om 09:19
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren