Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2023, 15:47   #12
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Oke mannen ik voel me bijna schuldig.

Sorry dat we met 30 jaar ervaren chirurgen werken, ons best doen met onze 24/7 nazorg service en eerlijke prijzen hebben. Willen jullie dit horen ?


Ik bepaal niets voor mensen, sommigen vinden het moeilijk om een kliniek te kiezen en daar help ik ze bij. Want veel mensen weten niet waarnaar ze moeten kijken bij het kiezen van een kliniek en hoe belangrijk het wel niet is dat een haartransplantatie door een ervaren chirurg gebeurt, ook weten veel niet wat er bij komt kijken, en wat de prijzen zijn en welke technieken er worden gebruikt en etc. Dus vandaar! Want elk kliniek roept dat ze de beste zijn, met chirurgen van mijn leeftijd en een slechte service of bijvoorbeeld verouderde technieken.
——-

Ervaring is niet belangrijk,sevice is niet belangrijk, prijs is niet belangrijk bla bla .. als ik wat zeg zeggen jullie 2 altijd maar het tegenovergestelde om maar negatief te doen.

NATUURLIJK is ervaring wel belangrijk.

Je zegt ik kijk naar het resultaat, waar begint een resultaat mee ?? Met een goede chirurg, en dat is STAP 1 waarnaar je moet kijken, he want hoe krijg je een goed resultaat ? Met een GOEDE CHIRURG. Waar moet je dan als eerst naar kijken ? Hiernaar dus.

Is dit een mening of bepaal ik voor mensen wat mensen belangrijk moeten vinden. NEE DIT IS EEN FEIT.


Wat kijk je hierna? De service… “ ik vind de service niet belangrijk zegt je andere vriend, hallo ? Wat als je complicaties krijgt, of midden in de nacht wakker wordt met een medische vraag ? Dan wil je toch graag dat de kliniek bereikbaar is neem ik aan, daarnaast moet de groei samen met de kliniek gevolgt worden en soms worden er aanwijzigingen gegeven om het herstel te bevorderen, dus het is belangrijk de patiënten goed in de gaten te houden, dus SERVICE is zeker ook belangrijk en komt op nummer 2.

“En prijs is niet belangrijk” is ook maar onzin en om maar negatief te doen over ons. NATUURLIJK is prijs ook belangrijk. Voor de een minder belangrijk dan voor de ander maar dit is toch punt nummer 3 waarnaar je moet kijken.

Kom nou zeg wat een zeikerds zijn jullie. DAAG!

——

Ervaring Chirurg is niet belangrijk, service is niet belangrijk , prijs is niet belangrijk ?? Wat een onzin kramen jullie uit om maar negatief te doen tegen mij.

Jullie zien ondertussen ook wel dat we ons best doen en kunnen niets vinden, dan maar zeggen chirurg is niet belangrijk, service is niet belangrijk en bla bla. Als onze prijs hoger dan gemiddeld was zouden jullie zeggen dat prijs wel heel belangrijk is, zo zijn jullie 2 wel. Maar ook hier is opeens prijs niet belangrijk. Kom nou!!

Wij zijn een hele goede keus ( en ik wil niet roepen de beste ) maar dat bedoel ik wel !! Of jullie dit leuk vinden of niet, wij hebben TOP chirurgen, EEN TOP TEAM IN NEDERLAND , en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

EN DIT IS ALLEMAAL BELANGRIJK !

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 25 oktober 2023 om 15:58
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren