Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2023, 16:50   #14
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Ik wil en hoef helemaal niets. Ik doe gewoon mijn werk.

Zoals ik zei en in de handtekening hieronder staat kun je op de website en hier zien wie onze chirurg zijn. En niets is nep! Je kunt op onze website, en op de instagram pagina van ons en van onze chirurg genoeg resultaten zien. Dit heb ik je meerdere keren verteld en ook in dit berichten post net nog.

“Geen tevreden klanten” wij hebben alleen maar tevreden klanten, dit kun je op onze website, instagram van ons of van onze chirurgen bekijken. Je zult eerder geen slecht resultaat of verhaal over ons horen! Want die bestaan NIET, we hebben alleen maar tevreden patiënten, want daar gaan wij voor en daar doen we zo ons best voor, en we zijn een eerlijke kliniek die alleen geschikte patiënten behandelen.

Je zult eerder geen slecht resultaat of verhaal over ons horen/lezen!!

Verder hoef ik niets! Ik kan alleen niet tegen onterechte gezeik van mensen zoals jullie!

Onze chirurgen zijn beroemde chirurgen, er komen nieuwe paginas binnenkort met meer gegevens en als je zijn naam googled kom je tal van resultaten en gegevens tegen, doe je nu alsof je niet meer kunt googlen ?

——

En hiernaast moet je niet doen alsof ik verplicht ben om jou te beantwoorden, al doe ik dit wel maar hier ben ik niet verplicht voor, ben blij dat ik reageer op jou negatieveteit !

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 25 oktober 2023 om 17:23
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren