Los bericht bekijken
Oud 4 april 2021, 14:06   #7
G-AMS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 april 2021
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dezcend Bekijk bericht
Ziet er goed uit inderdaad, ben benieuwd naar de vorderingen/herstel periode.. dus die verloopt goed tot nu toe?

Was het alleen het gemak om je te laten behandelen in Nederland ipv Turkije of waren er meer voordelen volgens jou? (Qua behandeling e.d)
Herstel verloopt tot nu toe boven verwachting, dit had ik lastiger verwacht maar totaal geen pijn, het rechtop slapen valt mij ook mee, laatste dagen wel zwelling in gezicht maar die zakken snel naar beneden en zitten nu onder mijn ogen dus die zullen ook wel snel verdwenen zijn. Ik ga vandaag voor het eerste haar 'wassen' dus hopelijk worden de kleine korstjes daarna ook wat minder

Eerste instantie was het gemak inderdaad om het in Nederland te doen, geen 4 corona testen nodig en geen vliegtickets en vooral, lekker na de behandeling gelijk naar huis en lekker thuis herstellen. Turkije klonk leuk natuurlijk wat betreft je limo pick-up service en luxe hotel maar het gaat mij alleen om mijn haar/de behandeling, dat het resultaat goed is daar draait het uiteindelijk om.

Ik was eerder altijd in de veronderstelling dat ze in Turkije beter in deze ingrepen waren, dat ze voorop liepen maar ik denk dat dat tegenwoordig niet meer zo is en dat er in eigen land ook goede en zelfs betere klinieken zitten.
Vandaar dat ik toen in NL ben gaan oriënteren en uiteindelijk bij FueGenix uitgekomen.
Ik had ook het idee dat ze hier meer tijd namen voor de behandeling en wat secuurder werken, Turkije heb ik altijd nog beetje 'snelle lopende band werk' idee , maar misschien zit ik daarnaast aangezien ik geen ervaring heb met Turkije

Laatst gewijzigd door G-AMS; 4 april 2021 om 14:13
G-AMS is offline   Met citaat reageren