Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2017, 00:34   #55
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik heb goede ervaring met hun spullen , als er iets is wat ik geleerd heb is neem nooit de allergoedkoopste , je krijgt steeds waarvoor je betaald , goed materiaal produceren kost nu eenmaal wat geld

normaal geven ze wel korting als je groter aankoopt , je moet maar eens een offerte vragen voor een grotere hoeveelheid , dan gaat de prijs verder omlaag , hun shippingkosten zou wel wat omlaag mogen vind ik wel

het goedkoopste zou zijn dat je een verdeler zoekt dat betrouwbaar is en een goede prijs krijgt voor een grote order , dan laten leveren aan een vertrouwenspersoon dat het verder verdeelt en afzend aangetekend naar de deelnemers...
moest je hier orderen dan mag je mij ook noteren voor een 10g , dit zou voor mij ook voordeliger uitkomen dan apart te orderen aan minder scherpe prijs + zendkosten van usa naar hier

je hebt nodig :
- als oplosmiddel : minoxidil of k&b solution of gewoon wat alochol en ppg of glycerine
- weegschaal ( eentje dat werkt op 0,001g ) vind je op ebay of andere portalen , normaal kost dit 18 - 25€ , een veel duurdere kopen geeft niet veel voordeel om hier extra geld aan te verkwisten
- ru poeder

er staan best een aantal tutorials op youtube als je hier het wil opvolgen : make ru58841 mixture en andere clips
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren