Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2023, 18:18   #53
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DSJ Bekijk bericht
Iets later dan gepland, maar hierbij de laatste update. De foto's hieronder zijn genomen op de dag van behandeling en bij de eindcontrole.

Het zal niet verbazen dat ik zeer tevreden ben met het eindresultaat. Na verloop van tijd begint het nieuwe kapsel bijna vanzelfsprekend te worden maar bij het zien van de beginsituatie ben ik echt weer onder de indruk van de voortgang.

In de periode voor de ingreep heb ik veel gezocht naar klinieken in Nederland maar ik werd zelden tot nooit gerustgesteld bij het zien van voor/na resultaten of door consults. Bij Fuegenix had ik door de transparantie, de vele voor/na foto's, het directe contact en ook de bravoure van de behandelaar als enige vertrouwen in een uitkomst die aan mijn verwachtingen zou voldoen. Anders was de kans groot geweest dat ik überhaupt geen haartransplantatie had genomen. Ik besef me wel dat ik qua timing geluk heb gehad, gezien de prijzen het afgelopen jaar aanzienlijk zijn gestegen. Maar als je consistent hoge kwaliteit aflevert dan heb ik begrip voor deze werking. Ik hoop dat andere klinieken in de toekomst meer een voorbeeld zullen nemen aan zijn vakmanschap en transparantie want doorgaans vind ik de haartransplantie industrie een shady business.

Mijn advies voor mensen die een behandeling overwegen is dan ook om allereerst goed te bedenken wat voor henzelf een mooie en/of natuurlijke haarlijn definieert. Voor mij was dat een zachte haarlijn die natuurlijk overliep in de nog staande haren en dus niet het gehele haarverliesproces terug zou draaien. Je hebt maar een beperkt aantal donorharen dus kies voor een oplossing die realistisch en toekomstbestendig is.
Kijk vervolgens of je potentiele kliniek aantoonbaar (adhv duidelijke voor/na foto's of video's) hard kan maken dat jouw verwachtingen realiseerbaar zijn.

Thanks voor het volgen van mijn proces en succes aan diegene die een behandeling overwegen of al ondergaan zijn! Ik ben inmiddels niet veel meer actief hier maar zal proberen eventuele vragen nog te beantwoorden.
Heel mooi verwoord. Zelfde redenen waardoor ik voor Fuegenix heb gekozen ook. heel mooi resultaat ook!
(H)appy is offline   Met citaat reageren