Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2022, 12:32   #159
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Netjes dat de dokter hierop staat maar dit is ook biased allemaal.
Volgens mij betaal je hier flink voor om er lid van te worden. Vaak werken deze forums indirect als doorgeef luik. Veel van die presentatoren waren zelf commercieel consulent en nu wordt er indirect doorverkocht. Op zich prima en ze geven goede info ter voorbereiding als je nog zoekende bent.



De artsen die erop staan zijn vaak goed en oude rotten in hun vak, maar kom op er zijn zoveel goede klinieken en artsen wereldwijd. Kijk alleen al naar goede omkomende artsen in Spanje en Portugal. kijk maar naar dr Couto, deze produceerd la jaren super resultaten maar werd nooit vermeld. Waarom niet? Hij heeft deze consulenten of betaalde lijsten niet nodig.
Ben ik met je eens man. Alsof een BOVAG-garage en een NVM-makelaar betere prestaties leveren dan hun concurrenten die daar niet voor kiezen...

Overigens, los van dat ik aan zo'n commercieel (en vooral incompleet) lijstje geen waarde hecht, moet gezegd worden dat Dr. Ahmad wel enorm mooie resultaten geeft. Maar dat kunnen we zelf ook wel beoordelen, daar hebben we zo'n lijstje niet voor nodig.

@Luc, prachtig resultaat heb je. Misschien wel het mooiste resultaat op het gehele forum tot nu toe. Enjoy!
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren