Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2021, 18:31   #208
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan-711 Bekijk bericht
Mooi resultaat! Klopt het dat het eigenlijk vrij laat na de HT pas echt op gang is gekomen? Vanaf 6 maanden zie je echt verschil of komt dat door het licht?
Ja dat klopt, bij mij is het pas heel laat op gang gekomen en het duurde 15 maanden voor mijn eindresultaat. Op 12 maanden had ik nog nieuwe groei. Dit kwam omdat ik na de ht een probleem met mijn hoofdhuid had en het ontstoken bleef. Ik heb een antibioticakuur moeten doen om ervan af te geraken. Ik heb een gevoelige huid en daardoor duurde het herstel langer maar gelukkig kwam het allemaal goed. Had ik direct na de ht de antibioticakuur die je zo al moet nemen een week langer aangehouden dan had ik dat probleem niet voor gehad. Voor de volgende weet ik nu beter. Staar je niet blind op de personen die al na 3 maanden hergroei krijgen, vaak duurt het veel langer. We herstellen allemaal anders. Om een vb te geven, ik ben op dezelfde dag behandeld als een Duitse jongen en ongeveer evenveel grafts. Toen de chauffeur ons op de laatste dag terug naar de luchthaven bracht had die kerel bijna niets van zwelling en amper roodheid maar ik daarentegen had een hoofd als een meloen ondanks het koelen met de ice pack om het uur.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren