Discussie: BX3.4 Hair Helmet
Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2005, 17:28   #17
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Zolangzamerhand houd ik geen knotje meer over.
Mijn haar begint nu gevaarlijk dun te worden, het valt nog net niet op door een kleine haartoevoeging in mijn knotje.
Ik probeer mijn emoties hierover steeds uit te stellen, maar ik voel steeds minder haar in mijn knotje. Helaas alle reden tot bezorgdheid, fina werkt gewoon niet bij mij, arts intermedica is nog aan het onderzoeken waar, wanneer en hoe mijn DHT gemeten kan worden (dacht Nijmegen).
Als mijn DHT al super laag zou zijn heeft duta slikken geen zin.
Waar het haarverlies dan aan ligt, weet ik niet.

Ik weet niet of ik moet geloven of zo'n hair helmet echt werkt.
En wat zou beter zijn zo'n ding of de hairbeam?
er is wel verschil in de soorten licht en straling die worden gebruikt.
Ik was van plan de hairbeam te kopen, denk wel dat ik dat doe, maar wacht nog op overschrijvingskaarten die ik toegestuurd krijg.
Heb dus nog een paar dagen tijd om na te denken.
Maar ik begin me nu toch wel een beetje af te vragen of ik daarmee de goede keus maak, of mijn geld toch beter aan dit ding kan besteden.
Ik heb er desnoods mijn vakantiegeld voor over, dan maar niet op vakantie, als het mijn haar redt.
Want over een poosje valt er niet veel meer te redden als er niet wat gebeurt.

Wat voor indruk hebben jullie nou van dit heel hair helmet gebeuren?


Op zich geloof ik wel in de theoretisch helende werking van magnetische straling, bio-resonantie-therapie werkt daar trouwens ook mee.
Werkt ontzurend op zieke cellen, er gaat dan meer zuurstof naar de cellen toe zodat ze beter hun werk kunnen doen en gezond gaan functioneren.
En er zijn ook diverse onderzoeken geweest met magnetische armbanden die positief werkten op reuma en andere gezondheisklachten.
Laatst nog een Engels onderzoek. Ook voor kanker zijn ze wereldwijd de heilzame werking van magneten aan het onderzoeken.
Dus als het ook voor haarverlies werkt, kijk ik daar zeker niet gek van op.
Dat olieen daardoor hun werking beter doen, het een goede samenwerking kan zijn, lijkt me wel waarschijnlijk daar ik wel geloof in fythoterapie en dit ook veel gebruik.
Toch vind ik dit hele gebeuren moeilijk te beoordelen.

Laatst gewijzigd door lanne; 15 maart 2005 om 17:31
lanne is offline   Met citaat reageren