Discussie: suicidaal
Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2016, 10:36   #20
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
mischien ben je hier wat mee :

je zit waarschijnlijk met een hormoon inbalans ?
ik heb opgemerkt dat bij iets oudere vrouwen er best een raar fenomeen begint plaats te vinden , onder andere diffuus haaruitdunning , ik heb thuis mijn moeder en grootmoeder die hetzelfde probleem hebben

ik probeer ze dan ook te helpen deze om te keren

momenteel ga ik hun een spiro topical maken , en gebruiken ze een zeer krachtige laserhelm van mij (zelf gemaakt, 3x zo sterk dan wat je kan kopen)

ik denk door de oorzaak af te remmen en een goede groei-impuls te geven aan de haren, dat ik dit proces nog kan omkeren

soms bij vrouwen word de hormoonhuishouding iets verstoord waarbij het kleine beetje mannelijk hormoon dat jullie ook maken iets verhoogd , tel daarbij soms erfelijke gevoeligheid bij de haren en je hebt een reactie..
ook kan een verstoorde schildklier een oorzaak zijn van haaruitval..

ook stress kan een bepalende factor zijn , omdat je adrenaline en je stresshormoon verhoogd (cortisol) , uiteindelijk kom je beetje in een soort cirkel : je haar verzwakt door stress en de stress blijft omdat je haarzorgen hebt..

het enige dat ik zou aanraden (indien nog niet gedaan) :
- laat bloed prikken, dat ze hormoonwaarden en schildklier nakijken
- probeer stress te vermijden , indien nodig doe iets als ontspanningsuurtje ( kan hobby zijn , sport , meditatie , wandelen )
- indien nodig kan je de opties bekijken wat je kan proberen : spiro , minoxidil , er zijn nog zaken zoals ru , maar dit weet ik niet of het werkt op vrouwen..
- ikzelf gebruik deze 3x week : alcepin caffeineshampoo nootje op je handpalm + nootje erbij van nizoral 2% shampoo , goed mengen op de handpalm en dan inmasseren en 10 min laten intrekken ( ik doe dit in het begin dat ik begin te douchen )


ik hoop dat je hier wat met bent.. verder voor negatieve gedachten heb je een natuurlijk middel : sint janskruid , deze is een soort onschuldig natuurlijk anti-depressiva , welke dat in de avond ook je igf productie wat kan opkrikken , en haren groeien ook beter van igf , dus win win situatie

die la biosthetique zaken , dat zijn gewoon dure marketing van kappers , ik heb me ook nog laten oplichten toen ik onwetende was via een kapper dat haaronderzoek aanbood , daarna verkopen ze jouw bussen shampoo en serums van dit merk , betaal je 50 € voor een busje , en daarna zag ik van Duitsland rechtstreeks dat die bussen eigenlijk maar 17 € kosten , als we dan spreken van zakken vullen , ik voelde mij zeer erg genaaid
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 6 februari 2016 om 10:41
wesley1982 is offline   Met citaat reageren