Discussie: suicidaal
Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2016, 01:10   #26
celine1971
wanhopig
 
Geregistreerd: 19 oktober 2010
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effie Bekijk bericht
Hey Celine, dat is mij ook een paar keer gebeurt. Waarschijnlijk was je wel ingelogd als je een verhaal had geschreven, maar is de verbinding of zo verbroken met de website. Wat ik doe als ik een heel verhaal heb geschreven is het eerst even met de muis kopieren voordat ik klik op reactie versturen. Als dan de verbinding blijkt te zijn verbroken, dan kun je het na inloggen zo weer opplakken.



Heel erg bedankt voor je antwoord!! Vind het geweldig voor je dat dit voor je gewerkt heeft de haaruitval af te nemen. Misschien dat ik het in de toekomst ook een keer ga proberen als ik weer iets nieuws durf te proberen.
Hi Effie, zo herkenbaar ik durf nu ook niets anders te proberen terwijl ik denk dat deze shampoo misschien wel mijn haaruitval gestopt heeft maar het doet verder niets voor mijn haar ik heb harstikke droog haar zelf en deze shampoo droogt het ook heeel erg uit ik twijfel of ik de goeie shampoo heb gekregen voor mijn probleem maar de gigantische haaaruitval is wel gestopt die kuurtje waar ik het over had is van vipocura plantabase guard is een poeder met allerleie mineralen die heb ik ook opgemaakt verder ben ik ook vitamine b forte gaan slikken en vitamine d en magnesium ben ik ook net mee begonnen, ik mag niet klagen want die gigantische haaruitval is gestopt alleen denk ik dat het niet hergroeit en waar ik me nu op focus zijn die korte haren die ik verlies is niet echt veel maar toch het klopt niet terwijl ik lang haar heb echt eng omdat wil zeggen dat ze niet doorgroeien, haren wassen is voor mij geen ontspanning maar een stressvol gebeuren heb volgens mij een dwangstoortnis met mijn getel daarna, ik heb vooor die gigantische haaruitval wel een paar stomme dingen gedaan zoals kokosolie op me hoofdhuid smeren omdat ik heel veel last had van jeuk en schilfers en vlak daarvoor twee nieuwe shampoos even geprobeerd die bier shampoo van guhl en een van elvive blauwe fles waar je voller haar van kreeg daarna is het begonnen was echt een nachtmerrie hoeveel haaar ik verloren heb het zat gewoon los, ik hoop meisje dat je haaruitval ook stopt en dat het bij jou ook hergroeit. Liefs Celine
celine1971 is offline   Met citaat reageren