Los bericht bekijken
Oud 11 april 2010, 21:15   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass885 Bekijk bericht
Blijven volharden in de mening dat FUT beter is dan FUE vind ik niet geloofwaardig. Een beetje simplistisch om te stellen dat een litteken in veel gevallen geen rol speelt. Waarom zou je dat litteken riskeren? Stel dat een HT niet het gewenste effect heeft kun je altijd nog zonder problemen een korte coupe nemen.

De enige reden die er op dit moment is, is inderdaad het verschil in prijs. Maar bij zo'n ingrijpende beslissingen kan ik me niet voorstellen dat ik het risico zou nemen om minder te betalen met als gevolg, een mogelijk te groot, litteken op mijn achterhoofd.
Je reageert op een discussie die 6 jaar en 1 maand oud was ...

In die tijd was FUT eigenlijk nog de enige goed bewezen methode. FUE was de nieuwkomer. Stervensduur en met twijfels omgeven ten aanzien van resultaten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Onderzoek is wel naar gedaan, maar keiharde feiten ontbreken. Na jaren scrollen op diverse fora, blijf ik nog steeds bij 't standpunt dat FUT resultaten over het algemeen beter zijn dan FUE. Ik ben daar niet de enige in.
In de psychiatrie zijn er ook nog mensen die zweren bij een lobotomie. De resultaten daarvan waren soms werkelijk fantastisch. Moderne therapiën en medicatie kunnen daar niet tegenop
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren