Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2013, 16:18   #6
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomb10 Bekijk bericht
Ik heb interesse om mee te doen.
paar vragen,

-als je hiermee begint, kan je dan stoppen met finasteride?
-Is RU ook geschikt voor stabilisatie of alleen voor hergroei?
-Hoe kan het dat er maar zo weinig bekend is over dit product? je leest overal dat het beter zou werken als finasteride en dat zonder bijwerkingen? en toch gebruikt bijna iedereen gewoon finasteride. is dit omdat het nog betrekkelijk nieuw is?
- In principe wel. Er zijn ook veel mensen afgestapt van finasteride en die gebruiken nu RU. Een combinatie van finasteride en RU zal zeker niet veel beter zijn en je verhoogt de kans op side-effects.

- Met RU kan je verwachten dat je in ieder geval stabilisatie krijgt en dikkere haren. Hergroei gebeurt ook wel, maar niet altijd. Ga dus uit van stabilisatie en thickening, en wellicht wat hergroei. Ik weet alleen zelf dat anti-androgenen gewoon niet altijd voor (volledige) hergroei zorgen of dit nou finasteride of dutasteride of RU is.

- Goede vraag, ten eerste het is nooit approved door de FDA. Hierdoor is het ook veel moeilijker om eraan te komen. Pas tot kort (4 jaar geleden o.i.d.), begonnen mensen met RU te experimenteren. Nu pas begint het echt in populariteit toe te nemen omdat mensen weten dat het minstens evengoed of beter werkt dan finasteride met grotere voordelen.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren