Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2020, 13:28   #1
Dennis54321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Mesotherapie Dutasteride

Hallo allen,

Weet er iemand waar je Mesotherapie sessies icm Dutaseride zou kunnen ondergaan in België of Nederland ? In Spanje is dit zeer bekend en werkt het zeer goed. Er zijn bovendien studies over de goede werking hiervan.

Ik weet een kliniek in Nederland zijn, echter moet je icm de Mesotherapie ook de Dermapen, en de Low laser therapie ondergaan. Weiger je, dan wil men niet met je samenwerken... Verder, smeert men je nog allemaal producten aan, shampoos, conditioners, multivitaminen, lotions, enz...

Ik heb ondertussen 1 sessie van elk gedaan echter is dit complete pakket enorm duur ! Je moet bovendien maandelijks terugkomen ! Als ik dit schema een jaar lang zou volhouden dan zou ik +- 5000 euro armer zijn... En dan heb je nog niet de zekerheid of het al dan niet de haaruitval zou stoppen ...

Ik vroeg hen of ik enkel voor de Mesotherapie maandelijks kon blijven langskomen, maar daar gaan ze niet mee akkoord. als ik dan vraag waarom niet, reageren ze gewoonweg niet meer... Dat wijst me duidelijk dat deze mensen echte geldkloppers en oplichters zijn...

Ik hoor graag of jullie misschien ervaring hebben met de Mesotherapie icm Dutasteride, en zo ja waar je die hebt laten uitvoeren ?

Dank je wel !

Groeten,
Dennis
Dennis54321 is offline   Met citaat reageren